
W nowej kolekcji Splash B́erries po raz pierwszy prezentuje biżuterię wykonaną z żywicy. Marka otwiera też swój butik zaprojektowany przez Zofię Wyganowską.
B́erries zaprasza do świata nasyconych kolorem wakacyjnych form. – 7 czerwca otwieramy sklep – zaczynają rozmowę podekscytowane założycielki B́erries, Sandra Sienkiewicz i Sarah Kisielewska-Falkowska. – To nasz cukiereczek, pierwszy butik, który starałyśmy się dopracować w każdym calu – tłumaczą. Wnętrze zaprojektowała dla nich Zofia Wyganowska. – Już po pierwszym briefie trafiła w sedno. Udało jej się oddać charakter naszej marki. Każdy kto tu wejdzie, od razu zrozumie nasz świat – dodają. Odwiedzających czekają charakterystyczna, fioletowo-czerwona kolorystyka, formy nawiązujące do kształtów biżuterii B́erries i inne wzornicze smaczki. Do charakterystycznych elementów wnętrza należą ręczne malowidło Jagny Wróblewskiej i lampa Studio Kuhlmann.
Sarah i Sandra dobrze czuły się w przestrzeni internetu. – Nauczyłyśmy się świetnie komunikować z klientkami, przejrzyście informować o detalach produktów i rozmiarówce, nawet doradzać. Przyszedł jednak dla nas czas na kolejny krok – tłumaczą. To dobra wiadomość, bo im większe i bardziej kolorowe formy tworzą, tym bardziej chce się ich dotykać i mierzyć w dopasowanych zestawach. W ostatnich sezonach zasłynęły przede wszystkim dużymi pierścionkami z kolorową emalią, dziś idą o krok dalej.
Wśród nowości wyróżniają się modele wykonane z żywicy
Od dłuższego czasu chodziła im po głowach żywica. – Pamiętam moją mamę w bransoletkach i żywicowych łańcuchach w latach 80. XX wieku. Moda jak zwykle zatacza koło – mówi Sandra. Nowa biżuteria B́erries znacznie odbiega jednak od tej z przeszłości, bo wyróżnia się jakością materiału i wykonania. – Nowe modele z kolekcji Splash produkujemy w małych manufakturach we Włoszech. To daje nam pełną kontrolę nad odcieniem, nasyceniem koloru i poziomem transparentności – tłumaczą. Gdy przyjrzeć się bransoletkom z nowej kolekcji, te subtelne różnice widać wyraźnie. Większe formy są lekko przezroczyste i mleczne, co dodaje im lekkości, mniejsze mają więcej pigmentu. Tę regułę burzą zupełnie przezroczyste modele przypominające szkło. Wszystkie doskonale wpisują się w kolorystyczne trendy najbliższych sezonów.
Projektantki zdecydowały się na paletę nawiązującą do poprzednich kolekcji – błękity i granaty, zielenie i czerwienie. Nie były to jednak łatwe wybory. – Nigdy dotąd nie musiałyśmy tyle razy odwiedzać naszego producenta z Włoch. Z ogromnej ilości prototypów musiałyśmy wybrać te idealne – wspominają, chwaląc współpracowników za cierpliwość, precyzję wykonania i piękny finisz grawerowanych logotypów.
W kolekcji B́erries po raz pierwszy pojawiły się klipsy
Choć ogromne bransolety próbują je przyćmić, w kolekcji pełno też żywicznych pierścionków oraz kolczyków i klipsów z elementami srebra. – Klipsy wprowadziłyśmy na prośbę naszych klientek. Ich wykonanie jest trudniejsze, niż się wydaje. Ich odlane ze srebra zapięcie dużo waży, nie wszystkie modele dobrze układały się przy uchu i twarzy – tłumaczą. Na początek proponują więc dwa modele – czerwony i zielony na granatowym kaboszonie. Kto nie ma przekłutych uszu, może je uzupełnić którąś z pokaźnej linii nausznic, nie tylko tych najnowszych. B́erries bazuje bowiem na mieszaniu i budowaniu kolekcji w czasie. – Nowe modele, jako że nie powstają z metali szlachetnych, są znacznie bardziej dostępne cenowo. Nasz pomysł to dodać bangle z żywicy do tych ze srebra, kolorowe kolczyki mieszać z metalowymi – tłumaczą. Jak wpasować je w stylizacje, pokazuje w mediach społecznościowych dyrektorka kreatywna Karla Gruszecka. A w kampanii na lekko inspirowanych drugą połową XX wieku zdjęciach dominują sorbetowe odcienie i dopełniające się nasycone kolory. Niech te kadry będą podpowiedzią, jak latem podkręcić strój kąpielowy i nie tylko.
Zdjęcia: Alex Rozniata
Wideo: Vitalii Gudkov
Stylizacja i dyrekcja kreatywna: Karla Gruszecka
Asystentki stylistki: Paulina Tarnowicz, Monika Tomczak
Makijaż: Cincior
Włosy: Daniel Gryszke / Division art
Paznokcie: Marzena Kanclerska
Modelki: Katarzyna Dembowska/UNITED FOR MODELS, Antonia Przedpelska/UNCOVER
Asystenci fotografki: Kuba Marciniak, Aleksander Balcerek
Zespół B́erries: Aleksandra Zielińska, Pola Gos










Zaloguj się, aby zostawić komentarz.