Znaleziono 0 artykułów
26.05.2025
Artykuł partnerski

Kampania Estée Lauder łamie stereotypy dotyczące dojrzałości

26.05.2025
Fot. Materiały prasowe

W ślad za paryską inauguracją kampanii Estée Lauder pod hasłem „Piękno wykraczające poza wiek”, której główną bohaterką została modelka Paulina Porizkova, marka zaprosiła swoich gości na specjalne wydarzenie. Kameralne spotkanie z Katarzyną Sokołowską, która została lokalną ambasadorką akcji, poprowadziła szefowa działu urody „Vogue Polska” Marta Waglewska.

Akcja Estée Lauder „Piękno wykraczające poza wiek” to ważna społecznie kampania celebrująca dojrzałość, autentyczność i siłę kobiet niezależnie od metryki, której celem jest przełamywanie stereotypów związanych ze starzeniem się i redefiniowanie pojęcia urody w duchu różnorodności i akceptacji. Marka udowadnia, że piękno nie zna granic wieku. Stawia w centrum kobiety dojrzałe, pewne siebie, spełnione, które właśnie dzięki temu, kim dziś są, pozostają dla innych inspiracją i zachętą do tego, by żyć po swojemu i nie rezygnować z siebie bez względu na wszytko, także na upływ czasu. 

Fot. Materiały prasowe

Estée Lauder zachęca kobiety, by z dumą opowiadały swoje historie i czerpały siłę z doświadczenia, bo jak przekonuje, prawdziwe piękno nie przemija, lecz ewoluuje. Polską ambasadorką tej inicjatywy została Katarzyna Sokołowska, będąca symbolem klasy, odwagi i spełnienia, które dojrzewa wraz z doświadczeniem. 

Podczas warszawskiego spotkania pod patronatem „Vogue Polska” Katarzyna Sokołowska opowiadała m.in. o tym, czym dojrzałość ją zaskoczyła i co dzięki niej stało się jej udziałem. Wspominając spotkanie z międzynarodową ambasadorką inicjatywy Estée Lauder „Piękno wykraczające poza wiek” Pauliną Porizkovą, odniosła się także do postulatów kampanii i opowiedziała o tym, co tytułowe hasło oznacza dla niej w praktyce. Wspólnie z rozmówczynią podzieliły się z gośćmi spotkania także tajnikami swoich rytuałów pielęgnacyjnych w duchu pro-age oraz ulubionymi kosmetykami Estée Lauder.

Redakcja Vogue.pl
  1. Uroda
  2. Pielęgnacja
  3. Kampania Estée Lauder łamie stereotypy dotyczące dojrzałości
Proszę czekać..
Zamknij